مراکز تعطیلات
خورشید هشتم
مشهد توریسم

در دست احداث...

------

 

پـارک آبـــــی

سرگرمی و تفــریـح تـوام بـا ورزش قطعا یـکی از ضـرورت هـای زندگـی امروز و یـک جاذبه بی بدیــل است. مجتمـــع تفـریحات و پارک آبــی در " شهـــر رویــایی پـدیـده "، مـاموریت ایـجـاد انگــیزه تفریـح، ورزش و سرگرمی تــوام را بـرای نـوجـوانان، جـوانان و بـزرگ سالان ارجمنـد را بر عهــده دارد. طـراحی پـروژه و بزرگـی آن، این قابلیــــت فوق العــاده را ایـجاد کـرده است کـه همــه روزه پـارک آبـــی پـدیــده پذیـرای مقـدم گـرم 3 هزار نـفر میـهمان از خانم ها و آقـایـان به صورت همــزمـان در فضـاهـای مستقــــل باشــد. زیـر بنای پـــارک آبــی بالـــغ بـر 53 هزار متر مربع می باشـــد

----------

مجتمع فرهنگی

وجود یک مجتمع چند منظوره فرهنگی با ۳تـالار ویـژه برگزاری مجالس ، همایش ها و مراسم گوناگون آن هم در مجاورت مکعب بزرگی به حجم و گونه " کعـبه مقـدس "،فضای این شهر رویایی را معنوی و روحانی ساخته است. زیبایی بصری این مکعب نمادین و زیبا که عملکرد " نمـازخـانـه ای ۱۱۰۰ متـر مربعـی " را دارد، از جمله نمادهای ماندگار و جلوه های پایدار این پروژه بین الملـلی ، به شمـار رفته و به عنــوان یک نماد معمــاری اسلامــی، وجـه تمایزی بــرای آن محسوب می گـردد . در این مرکز ،آزمایشگاه علوم و مرکز آموزش نیز پیش بینی شده است. زیـر بنـای این مـرکـز بالـغ بر ۲۷هزار متــرمـربـع است.

----------

هتل 5 ستاره

 

یکی از کاربری‌های «شهر رویایی پدیده» مراکز اقامتی با ساختار اقتصادی و اشکال معماری متفاوت است.هتل ۵ ستاره با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی دارای ۶۳۷ اتاق و سوئیت مجلل و سبک معماری منحصر به فرد در ۳۹ طبقه با ارتفاع 250 متر در حال احداث می باشد.حجم هندسی این پروژه از دور نماد عـدد ۸ به پــاس داشت امــام هشتم (علیه‌السلام) است. یکی از ۲ بال اصلی این هتل عملکرد مستقیم یک هتل ۵ ستاره متعارف را بر عهده دارد و بال دیگر آن در قالب «مجتمع سرویس آپارتمان‌های بلند مرتبه» خدمات هتل ۵ ستاره را به مالکین یا ساکنین سوئیت‌ها و آپارتمان‌های متعدد و متنوع آن ارایه می‌نماید. در این هتل مجموعه امکاناتی مانند: رستوران‌های متعدد، استخر، سالن بدن سازی و ورزش، بیزینس سنتر، تالارهای پذیرایی و ... تدارک دیده شده است که خدمات خود را با کیفیت ممتاز به مراجعان گران‌قدر عرضه می‌دارد.
زیر بنای هتل و مجموعه‌های وابسته به آن ۲۵۰ هزار متر مربع می‌باشد.

 

 ----------

باغ گل

 

مجتمع باغ گل که در واقع نمایشگاه دائمی گل، گیاه، گلدان و بذر می‌باشد، علاوه بر زیبائی بصری و عطر افشانی خاطره انگیز در محوطه این شهر رؤیایی، امکان عرضه انواع گیاهان و بذرها را در همه فصول، همراه با ارایه آموزش‌های لازم برای کلیه خانواده‌ها را فراهم خواهد نمود. معماری باغ گل مانند برگی است که بر زمین در غلتیده و از طریق ۲ ورودی غربی و شرقی می‌توان به آن وارد و خارج شد و شاهد طلوع و غروب خورشید نیز بود. وجود این فضای طبیعی چشم نواز و دل انگیز در کنار دیگر کاربری‌ها، خاطره‌ای زیبا و لحظاتی شیرین و تکرار ناپذیر را برای بازدیدکنندگان، خلق خواهد نمود.زیر بنای سرپوشیده این مجموعه بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع و فضای باز این مجموعه ۳۰۰۰۰ مترمربع می‌باشد.

----------

مرکز خرید و سرگرمی

 

2013-04-20این مرکز در واقع جذاب‌ ترین و بزرگ‌ ترین بخش از شهر رویایی پدیده به شمار می‌رود. این مجتمع بزرگ که فرآیند «خرید» و پر کردن اوقات فراغت را به خوبی و توأمان، مدیریت می‌نماید. به لحاظ برخورداری از معماری روز، عظمت و شکوه چشمگیر، تنوع مشاغل و اصناف، وجود ورودی‌های متعدد و بهره‌مندی از ۴ طبقه همکـف هم راستا در نوع خود کم نظیر است.
مرکز بزرگ خرید پدیده با بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه بزرگ و کوچک، تبدیل به فضایی رویایی برای رفع نیازهای خانواده‌ها خواهد شد.
پیش بینی Ice Rink (پیست پاتیناژ) و آکواریوم بسیار بزرگ و شگفت انگیز و هایپر مارکت ۱۷۰۰۰ متر مربعی و دپارتمان استور ۸۵۰۰ متر مربعی پارکینگی با ظرفیت 4000 خودرو، مجموعه‌ای بی مانند را رقم زده است.زیر بنای مـرکز بزرگ خریـد پـدیـده بالـغ بر 560 هزار متر مربـع می باشد.

 

 ----------

مجتمع اداری

یکی از نیازهای "شهر رویایی پدیده" در کنار همه جذابیت‌ها و کاربری‌های آن، مجموعه‌ای است که به محل کار و مدیریت بنگاه‌های اقتصادی در مقیاس ملی و بین‌المللی اختصاص خواهد یافت. زیر بنای این مجموعه بالغ بر 32 هزار متر مربع و دارای ۲ بلوک ۷ طبقه می‌باشد. در هر طبقه از این ۲ ساختمان ۱۲ دفتر اداری پیش‌بینی شده که سبک معماری و امکانات پیشرفته آن این مجتمع را در نوع خود بی نظیر ساخته است. وجود ۲ فضای نمایشگاهی در طبقه همکف، این مجموعه را تبدیل به نگینی درخشان در "شهر رویایی پدیده" نموده است.

----------

سرویس آپارتمان اقامتی

این مجتمع پاسخی است رسا به مشتاقان سکونت و اقامت توأم با مالکیت در جوار حرم مقدس رضوی، ۶ بلوک که هر بلوک مشتمل بر تعداد زیادی آپارتمان و سوئیت‌های مجهز، با رعایت ضوابط و استانداردهای هتل ۵ ستاره، مجتمعی کارآمد و روزآمد را برای مسافران و زوار جویای خدمات شایسته و امکانات پیشرفته، خلق کرده است.واحدهای این مجتمع، کاملاً مبله و مطابق دیگر سوئیت‌های هتل ۵ ستاره «شهر رویایی پدیده» خواهد بود.زیر بنای این مجتمع، بالغ بر ۱۸۳٬۰۰۰ متر مربع و واحدهای آن از متراژ ۴۲ متر مربع الی ۳۹۰ متر مربع و دارای ۱۰۷۱ پارکینگ می‌باشد

 ----------

شهربازی سرپوشیده

نبــود شهر بازی بـــزرگ، متنوع و درعیــن حــال سرپوشیــده در شهر مشهد ضرورت احــداث چنین کاربردی با حداکثر جـــذابیت، امکانات و امتیــازات را ایجــاد و حلقـــه شگفتـــی‌هـــای « شهـــر رؤیــایـــی  پــدیـــده» را تکمیل می‌نماید.زیر بنای شهر بازی سر پوشیده پدیده بالغ بر ۳۰٬۰۰۰ متر مربع می‌باشد. انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های اعجاب آور مانند رولر کاستر، دنیای بازی‌های کامپیوتری و... این مجتمع بازی را به هدف سفر آنانی که به دنبال هیجان اند بدل خواهد کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط مجتبی پژوهان

قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader